Diverse INFO fra klubben

Benzinaftale med OK:

OK og Super-Brugsen støtter Nordvestmors BK med et beløb for hver liter benzin der sælges på de specielle OK benzinkort. Derfor opfordres alle i klubben til at oprette et konto kort til OK benzin. Hvis jeg allerede har et kort og I er i tvivl om kortet støtter NVBK kan jeg få dette undersøgt. Kontaktpersoner i klubben for OK Benzin Niels Dybdal. (se tlf. nr. under bestyrelsen).

STØT klubben - Køb benzin hos OK

Forældrekaffe:

Efter hver hjemmekamp stilles GRATIS kaffe frem i fritidscentret. Sponsoreret af vores hovedsponsor Morsø Bank. Alle forældre samt andre fremmødte, selvfølgelig også fra udeholdet (HUSK at invitere dem ind), er velkomne til at nyde en kop kaffe. Brug denne hyggestund med hinanden, mens børnene er i bad. I kiosken kan selvfølgelig købes et stykke chokolade eller en af forældrene kan tage en hjemmebagt kage med.

Glemt tøj o.l.:

Hvert år glemmes i stakkevis af tøj o.l. i omklædningsrummene. Det bliver opbevaret i trøjerummet, så hvis I har mistet noget, så spørg træneren om hun/han vil låse op til trøjerummet eller henvend jer til Keld Andersen. Hvert år til fodboldafslutningen bliver det lagt frem og det som ikke er afhentet afleveres derefter til genbrugsbutikken.

Det bedste er dog: HJÆLP hinanden med at huske det hele.

Fodboldstøvler køb/bytte:

Er dine fodboldstøvler blevet for små, så skal du blot rengøre dem, sætte en seddel på dem med navn, tlf. nr. og evt. pris. Det kan være svært at prissætte dem, men tænk på hvor meget, at du selv ville betale for støvlerne. Støvlerne sættes på stativet i forgangen. Pengene betales direkte til sælgeren. Er der ingen pris eller navn på støvlerne betales 25 kr. for støvlerne til en fra ungdomsudvalget. Nordvestmors BK påtager sig intet ansvar i forbindelse med denne køb/bytte ordning. Da støvlerne står frit fremme kan vi ikke garantere at svage sjæle ikke fristes.

Klubdragt:

Klubdragten kan købes hos Sportigan i Nykøbing Mors. Det er ikke et krav at spillerne skal have en klubdragt, men hvis man alligevel skal investere i en dragt er dette et godt tilbud. Pris på dragten – forhør hos SPORTIGAN.

Mobiltelefoner:

INGEN mobiltelefoner må være tændt i omklædningsrummet !!!!!!!

Det virker MEGET forstyrrende og desuden forhindre vi den nye teknik med fotografering med mobiltelefoner. Ved overtrædelse af dette forbud kan træneren konfiskerer mobiltelefonen og først udlevere den efter træning.

Klubbens spilledragt:

Klubbens spilledragt er røde trøjer, hvide shorts og røde strømper.

Der udleveres spilledragt til kampe.og vaskes på skift af forældrene.

Kørsel/Kørepenge:

Forældrene skiftes til at køre til kamp. Dette arrangeres af træner/holdleder eller en anden person omkring holdet. Da stort set alle forældre er med i en turnusordning opkræves ingen kørepenge af spillerne. Der kan dog forekomme undtagelser ved kampe langvejs, men så gives der besked med kampseddel hjem.

Sportigan:

Nordvestmors BK har indgået en sponsoraftale med Sportigan, Nykøbing Mors. Sportigan er med deres sponsorat af Nordvestmors BK med til at gøre det lettere at drive vores fodboldklub, så Køb jeres fodboldudstyr hos SPORTIGAN.

Sportigan er klubbens fremtidige samarbejdspartner med fodboldtøj og rekvisitter.

Check jeres forsikring  !!!

Nordvestmors BK har som alle klubber under DIF en fælles ansvarsforsikring, som dækker det erstatningsansvar, foreningen kan pådrage sig i forbindelse med aktiviteter. Forsikringen dækker foreningens ansvar for skade forvoldt af ansatte eller udpegede ledere, trænere, instruktører, dommere eller øvrigt ansat personale i foreningen. Desuden er der for ansatte personer tegnet en arbejdsskadeforsikring der dækker uheld i forbindelse med udførelse af arbejde for foreningen. Arbejdet behøver ikke være lønnet. Der dækkes: sygebehandling, optræning, hjælpemidler, tab af erhvervsevne, brilleskade osv. Bestyrelses- og udvalgsmedlemmer er desuden dækket af en kollektiv ulykkesforsikring.

OBS:De aktive fodboldspillere er IKKE dækket af nogen forsikring. Derfor opfordrer vi alle medlemmer, fra micro til senior, til at tegne en privat ulykkesforsikring. En pludselig opstået skade i forbindelse med en fodboldkamp kan få livsvarigt betydning for vedkommende.

Vær opmærksom på om din ulykkesforsikring dækker sportsskader. Hos nogle forsikringsselskaber skal der være tale om ”en udefra kommende påvirkning”. Det betyder i praksis, at der f.eks. skal være en anden fodboldspiller, der takler dig i forbindelse med uheldet. Man vil altså ikke få erstatning, hvis man blot vrider om i knæet i en drejning og derved smadre korsbåndet.

Flere forsikringsselskaber har heldigvis ændret deres forsikring, således at det også gælder ved solouheld. Nordvestmors BK giver en stor opfordring til at checke jeres forsikring på dette område. Mange ”glemmer” i øvrigt også børnene i forsikringsøjemed. Kun hver 3. barn i skolealderen har en ulykkesforsikring !!!

Samarbejdsklubber:

Nordvestmors BK har et fremragende samarbejde med IF Nordmors og Sundby Mors IF på en del ungdomshold. Spillere der kommer fra disse klubber beholder deres medlemskab i moderklubben, og vi spiller kampe på deres hjemmebaner i forhold til, hvor mange spillere klubberne stiller med.

Samarbejdet hedder FS Nordvestmors (Fodboldsammenslutningen). Spillere og forældre udtrykker stor tilfredshed med samarbejdet, så det forventer vi kan kører mange år fremover.

Kontaktpersoner: IF Nordmors:      ???

Sundby Mors IF: Henrik Ellebæk