Morsø massage og Zoneterapi

Morsø massage og Zoneterapi.

Nordvestmors BK har en aftale med Morsø Massage og Zoneterapi ved Jørn Sandal.

Aftalen betyder at spillere fra NVBK får en rabat ved behandling hos Morsø massage og Zoneterapi. Derudover indvilliger klubben i at betale en del af denne udgift. Det betyder, at hver behandling kun koster 100,- for spillerne.

Der SKAL medbringes en rekvisition fra klubben til Morsø massage og Zoneterapi ved hver behandling. Derved forhindre vi, at andre kan udnytte dette tilbud.

Man bestiller tid på normalt vis og derefter medbringer man rekvisitionen til skranken ved Morsø massage og Zoneterapi.

Morsø massage og Zoneterapi

v) Jørn Sandal

Klinikken Morsø Helse

Algade 20, 7900 Nykøbing Mors

Tlf 97 72 23 25

OBS: Der tages IKKE imod Dankort ved disse behandlinger – og der er kun hos Jørn Sandal at rabatordningen er gældende. Hvis man bliver behandlet af andre i Morsø Helse skal man betale fuld pris 200,- pr. behandling og ingen tilskud fra NVBK.

Ved udeblivelse uden afbud betales 200,- til Jørn Sandal.

NYT

Klinikken Øster Jølby

Vi har nu også indgået en aftale med Klinikken i Øster Jølby ved Stella Jensen.

Aftalen betyder at spillere fra NVBK får en rabat ved behandling hos Klinikken Øster Jølby. Derudover indvilliger klubben i at betale en del af denne udgift. Det betyder, at hver behandling kun koster 135,- for spillerne.

Der SKAL medbringes en rekvisition fra klubben til Klinikken Øster Jølby ved hver behandling. Derved forhindre vi, at andre kan udnytte dette tilbud.

Man bestiller tid på normalt vis og derefter medbringer man rekvisitionen til Klinikken Øster Jølby.

Klinikken Øster Jølby

Stella Jensen

Rekvisitioner kan fås hos Præstbrovej 245

Keld Andersen

Spørgsmål kan rettes til Keld 97 74 17 41.